czwartek, 2 sierpnia 2018

Best Seler i zagadka znikających warzyw- Mikołaj Marcela

Cześć, dzisiaj zapraszam was na moją pierwszą krótką recenzję. Jednak nie jest to takie proste jak mi się wydawało.

Best Seler i zagadka znikających warzyw- Mikołaj Marcela

Tej nocy niemal całe Jarzynowo przybyło na urodziny Melki Brukselki. Miejscowy bajarz, Hilary Czosnek, do późnego wieczora zabawia młode warzywka swoimi opowieściami grozy o wampiju. Nie wszyscy ich jednak słuchają. Najstarsza siostra Melki, nastoletnia Anielka, wybiera się na imprezę do koleżanki i… przepada bez śladu.
Spokojne miasteczko tylko raz było świadkiem tak dramatycznych wydarzeń, kiedy zniknęła Malina Pomidor. Tamtej sprawy nigdy nie rozwiązano. Tym większa odpowiedzialność ciąży na Best Selerze, synu dawnego szeryfa, czuwającym nad bezpieczeństwem w Jarzynowie.
Sprawa zatacza coraz szersze kręgi. Na jaw wychodzą wstydliwe sekrety mieszkańców Jarzynowa. Znikają kolejne warzywa… Równolegle własne, niebezpieczne śledztwo prowadzą trzy młodsze siostry Anielki. Czy Best Seler zdoła je uratować?
"Best Seler i zagadka znikających warzyw" to jedna z fajniejszych książek jakie czytałem. Podobał mi się pomysł autora na stworzenie Jarzynowa. Jest to małe miasteczko, w którym żyją warzywa. Najbardziej polubiłem Hilarego Czosnka, ponieważ miał największą wiedzę ze wszystkich warzyw z Jarzynowa. Był bardzo tajemniczy i skryty w sobie. Fajny był też Bartłomiej Brokuł który był bardzo pomocny. Jeśli mógłbym być jednym z bohaterów, to wybrałbym Giorgio Ananasa, bo dzięki wysokiej zawartości cukru był szybszy i silniejszy od warzyw.

Czcionka jest idealna, nie za duża, nie za mała. Ilustracje są fajnym dodatkiem do książki. W ogóle nie spodziewałem się takiego zakończenia, więc zdziwiłem się na maxa gdy skończyłem czytać tą książkę. Mam nadzieję, że następna część wyjdzie jak najszybciej, bo jestem strasznie ciekawy jakie przygody będą w Owocowicach.


POLECAM!

Best Seler i zagadka znikających warzyw- Mikołaj Marcela

AUTOR: Mikołaj Marcela
WYDAWNICTWO: Literackie
LICZBA STRON:192
OCENA: 9/10

Pozdrawiam, Adam

1 komentarz:

  1. fajnie, że dzielisz się z innymi! Potwierdzam! Książka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń